Lektionsstart och flugägg

Halli hallå!

Igår red jag lektion för första gången på terminen. Det kändes trevligt att få rida för min väldigt duktiga ridlärare. Jag har saknat henne i sommar.  Jag fick rida min favorit (min delfoderhäst). Det gick väl hyfsat. Det gick i alla fall väldigt fort. Det kändes som om vi bara red i en kvart typ haha.

På teorin innan ridningen skulle vi visitera hästarna extra noga och få bort alla jäkla flugägg. Flugäggen är väääääldigt svåra att få bort. Vi hade dessutom inte jättemycket tid på oss. Ryktstenar ska ju funka, och det gör dom, ibland. Ibland får man rycka bort äggen var för sig, det tar väldigt lång tid. Jag hatar flugägg helt enkelt. #inmyheadtoday XD.

Sen undrar jag om ni vill ha typ en Q&A, TMI-tag, this or that eller nåt sånt? Skriv i kommentarerna i sånna fall :)

Det var nog allt för mig idag. Btw har jag bestämt mig för att ta bort Min ryktväska-inläggen.

bye!
xoxo

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Klubbhoppning!

UZ!!!

Ny Hebbe och Ingen tävling