Jour-söndag.

Hejsan!

Igår hade jag stalljour. Som tur var var det inte så mycket att göra. Så jag red ett pass på min delfoderhäst. Det här var första söndagen för terminen för alla delfoderryttare.

Det blev ett ganska lungt pass, hon har inte ridits så mycket sen hon tillbaka från betet. Även att vi bara tog det lungt så blev hon svettig. Då kändes det som att det skulle ta ett tag innan vi kunde börja hoppa hehe. Men eftersom hon rids ganska mycket när lektionerna drar igång så ordnar det nog till sig.

Här är btw lite bilder från igår:



(Den här bilden tog jag mest med för att den är lite rolig haha, både hon och jag ser crazy ut haha)

Bilderna var inte jättehög kvalité + att ridbilderna från när vi skrittade av så ni vet❤

Sen var det en till sak jag ville ta upp, det här, min ryktväska-inläggen, jag tror jag tar bort dom. Dom blev inte bra och dom känns bara pinsamma. Men om det är nån som verkligen vill ha kvar dom och vill att jag ska fortsätta så skriv en liten komentar.

Så, det blev inte ett jättelångt inlägg idag, hoppas ni läser iaf❤

xoxo


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Klubbhoppning!

UZ!!!

Ny Hebbe och Ingen tävling