Ny Hebbe och Ingen tävling

Hej!

Nu har jag valt att jag ska försöka skriva här igen!

I alla fall så vill jag bara länka en liten grej här: Ny Hebbe
Detta är en film om min förenings arbete med funktionsnedsatta barn, just nu finns det inte pengar att köpa en ny häst som Hebbe i föreningen, men Hebbe börjar bli gammal. Nu säger inte jag att ni ska donera eller nåt sånt, men kolla gärna på filmen i alla fall, det skulle betyda mycket❤

Så, då har jag tjatat klart om det haha.

I går (söndag) skulle jag ha tävlat, men det blev inte så. Det var för blött ute för att hoppa, och i ridhuset har precis bytt underlag, så man kan inte hoppa där☹. Så tävlingen blev inställd. Och det är inga fler tävlingar den här terminen.

Ha en bra vecka❤

/ Alva

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Klubbhoppning!

UZ!!!